3 Şubat 2010 Çarşamba

2010 a MERHABA DERKEN

Tüm dostlara ve 2010 a merhaba derken tüm dostları selamlıyorum. Burası Torbalı sanayi arkası FETREK çayı. Arkadaşımız Feridun usta eski tuttuğu balıkları yadediyor. Son yıllarda çay hiç böyle akmamıştı. Hatta biriki kilometre aşağıda Feridun un köyü Eğerci de köprüyü yıkmış.
Buyıl arıların kış yatağını değiştirdim. Torbalı ya daha yakın bir yere koydum. Yerin durumunu baharda anlıycaz. 20 Ocakta ilk keki vererek sezona başladım. Dün iki Şubat itibariyle ikinci kekimi verdim. Şimdilik durum iyi görünüyor. İlk kekleme esnasında işaretlediğim zayıf arıyı yağmalamışlar. Direnci kırılmış zayıf bir koloni görmesinler. Hayvan hakları hak getire bunlara. Arıyı kışa hazırlamakla ilgili kafamda bazı soru işaretları oluştu. Bunları zamanla paylaşıcam.

Hiç yorum yok: