31 Ekim 2007 Çarşamba

İŞTE KOVAN

Bursada tanıtımı yapılan ve Aydınlı Yıldız Kardeşlere ait kovan. Kovanlar güzel fakat iki kusuru var. Tabii ki bana göre birincisi kovanların ağız takozları yağmuru yeyince gördüğünüz şekilde daraltabiliyorsunuz. Çünkü yerinden oynatamıyorsunuz bile. İkincisi ise endüstriyel boya kullandık dediler. Bilmiyorum nasıl bir boya o da yağmuru yeyince atmaya başladı daha ilk yılında. Takozla ilgili yıldız kardeşlere İ-mail gönderdim ama henüz cevap verme lütfunda bulunmadılar. SAYGILAR İYİ AKŞAMLAR

3 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

ali abi,
o kovanlardan bende alacam fakat şimdi adamlar nette reklamları yapılıyor diye fiyat artırmış olmasınlar acaba?
Reklamını yapanlara özel indirim pılıyorsa sen benim yerime satın alıver parsını ben veririm sana.
Ne dersin?

kovancı dedi ki...

merhaba ali bey.ben gökhan yıldız.yıldız kardeşler arı kovanı san. den.umarım iyisinizdir.öncelikle teşekkür ederim kovanlarımızın güzel olduğundan bahsetmişsiniz.hatamızın olduğunuda yazmışsınız.bana mail gönderdiğinizi yazmışsınız fakat mail adresime sizden herhangi bi şey gelmedi.iletisim@yildizkovan.com adresini kullanıyorum.
öncelikle bi ara maliyet düşürmek için osb kullandık.osb aldığımız firma bize neme ve rutubete dayanıklı olduğunu söyledi.ama olmadını gördük.ve suana o kısımlarıda eskiden olduğu gibi ağaçtan yapıyoruz.sanırım siz 5 kovan almıştınız.eger bana adresinizi yollarsanız hatamızı düzeltmek isterim.ayrıca endüstriyel boya altına bezir yağı atıyoruz.bezir yağını inceltmeden sürüyoruz ve boya tam olarak emişmediğini fark ettik onuda düzelttik.eger siz ve diğer arıcı dostlarımız bize fikirlerini eleştirilerini ulaştırırsa daha iyisini yapmak için elimizden geleni yaparız.umarım önümüzde ki yıl tüm arıcı dostlarımız için güzel bir yıl olur.saygılarımla...

Ali Türk dedi ki...

İmalatçıların bizim siteleri izlemesi güzel.Hoşuma gitti,acayipte sevindim.Ali abi beni son durumlardan haberdar et,bakanı habersiz bırakma::))