23 Ocak 2008 Çarşamba

SIFAT OKUYANLAR TARAFINDAN KONULA

Pazartesi hevesle arılığa gittim. Birde ne göreyim Kovanın biri yantarafa serpilmiş. Başımdan kaynar su döküldü adeta. Eniyi arım belki içinde 15-20 kilo bal vardı ve 8 çıta arı. O... çocukları
kusura bakmayın böyle teleffuzları gerçekten sevmiyorum ama bal ise ihtiyaç çerçeveleri al arıyı silkele kovanı kapat s.git. Bir petek bal kovan örtüsü içinde üzerinde arılar kovanın içinde bir kısım canlı bir kısım uyuşmuş arı. Hemen toparladım peteği kovana koydum. Uyuşuk arılarıda
peteğin altına doğru süpürdüm. Kapattım gittim. Salı günü arıyı taşımak için kemal hocayla gittik arılığa 2 çıta kadar arı toparlanmış, uyuşuk olanlar canlanmış ve ne görsek beğenirsiniz kraliçemiz salına salına geziyor bu bir mucize dedim ve bir petek daha verdim. İnşallah kurtulur. Çünkü ana zedelenmediyse yeni yumurta atacak bakalım. Arkadaşlara ettiğim iltifatlar istanbula köprü oldu. Resim çekemedim kovan kurtulursa sonra çekicem. Bu arada halil in kulaklarını çınlattım.
Allah ıslah etsin diyorum yesinlerde çıkaramasınlar inşallah.
kusura bakmayın herkese saygılar
sürçulisan ettikse affola

5 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

Ali abi geçmiş olsun,üzme kendini..
Allah tekrarından korusun,belliki çok kızmışsın ama resmi makamlara şikayette bulunsaydın keşke hiçolmazsa oralarda bu tür olaylar mahal verilmez bundan sonra.HA birde şunu söyliyim o kadar balı kovanda neden bıraktınki birazını bana ücreti karşılığı verseydin şu gariban kardeşinde bi bal görseydi ağzı.. saygılar abi

Amatör dedi ki...

Selam ali abi geçmiş olsun önce sağlıgımız sonra malımız.
Malımızda canımızın yongası ama böyle sıfatsız kişiler malımıza gasp ediyorlar.Aldıgı balda degilim o minik dev arıların canından ne istiyorlar.
Ben onlara verilecek bir sıfat bulamıyorum.
İnşallah bir daha böyle sıfatsızlara rastlamayız allahtan bol ürünlü mutlu saglıklı yıllar dilerim.AMATÖR Mustafa ÖĞMEN.

TUNCAY HADİSE dedi ki...

ALİ BEY,
BEN KAYSERİ DEN TUNCAY HADİSE,
ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN.HAKSIZLIĞA VE HIRSIZLARA KARŞI İSTANBUL'A VARACAK KADAR DEĞİL DÜNYANIN ÖBÜR UCUNA KADAR KÖTÜ SÖZLERİ SIRALASAN AZ GELİR.
YALNIZ ŞUNA İNANKİ MUTLAKA O KAYBINI SEN TELAFİ EDECEKSİN AMA O HIRSIZ BİR YERDE İPİNE DOLANACAK.
YANİ SENİN KAYBIN YOK KALBİNİ FERAH TUT.
NOT:BLOGUNUZDAN SİZİ DAHA ÖNCE TAKİP EDİYORDUM.TORBALI'DA KARDEŞİM VAR.KURBAN BAYRAMINDA BURAYA GELDİKLERİNDE ONLARA SİZİN KÖYÜNÜZÜ SORDUM.ÇOK YAKIN OLDUĞUNU SÖYLEDİLER.ÇAT KAPI MİSAFİR OLURLARSA ŞAŞIRMAYIN.KAYSERİ DEN SELAM VE SAYGILAR.
BLOGUMUN İSMİ:GÖLBEZLİ ARICILIK

İlhami Uyar dedi ki...

Geçmiş olsun,inşallah kovanınız kurtulurda bir nebzede olsa teselli olursunuz,iyi çalışmalar

emin benli dedi ki...

yemiyenin malını yerler derler demiyeceğim.Onun yerine geçmiş plsun derim.Fakat mustafa kemalin bloğunda senin kovanı açık unuttuğundan yağmaya uğradığını yazıyor.hatta seninde bir resmin var.neyse her nedenle olursa olsun geçmiş olsun.