12 Ekim 2009 Pazartesi

ALLAH BEREKET VERSİN

Bu arkadaşlarda asistanlarım. Sefer ve feridun İşte sağımı böyle yapıyoruz.


Allah bereket versin ikinci sağımımzı da yaptık. Buyıl bereketli ama bilmiyorum fiyatlardan bahsetmeye gerek var mı? Sağım sonrası Duman yoluyla varroa mücadelesi yaptım. Yayladan dönmeden 20-25 gün önce son ilaçlamayı yapmıştım. Yaklaşık ikibuçuk aydır ilaçlama yapmadım. Bir iki kovanda varroa yoğunluğu tespit ettim. Bir hafta sonra ilaçlamayı tekrarlıycam. Sağım sonrası hem ilaçlama hemde petek kontrolu yaptım. Birkaç arıya eksik petek komuşuz onları tamamladım. Resimde görülen arıda bir dalak bırakmıştım. Dalağı biraz abartmışlar sanırım. Beş kilo civarı bir petek yapmışlar. Numunelik. Arıların olduğu yer sabah güneşi almıyor. Kısa sürede yerini değiştirmeyi düşünüyorum.

Yer bulabilirsem.

Hiç yorum yok: