11 Kasım 2009 Çarşamba

10 KASIM

Bugün büyük Atatürk'ü kaybedişimizin 71.yılı, Türk milletinin başı sağolsun. Büyük Atayı saygıyla anıyoruz. Ben diyorum ki, ah nerdesin be Ata m Bugünü bir görseydin...

Bugün 10 kasım ama iyi bir hava yakalamışız. Bundan sonra pek böyle havalar bulamayacağımızdan ekip olarak arıları ziyaret ettik. Hem sıkıştırdık hem de biraz bal aldık.
sağolsunlar Sefer,le Feridun bize pek iş bırakmadılar ama gün kısa kovanların tamamı elden geçecek bayağı bir yorulduk. Geçen gün yazımızda duymasınlar ama asistanlarım demiştim, ama şunu hep söylüyorum. Onlar çalışıyor ben yardım ediyorum. Bu şakayı ciddiye alanlara diyorum ki, karışmayın dışardan,y...... yaşardan.

Bakım esnasında arılar peteklere hiç bakmadılar ama bize fazlasıyla baktılar. Yani 2006 dan buyana beni öptüklerinin ben diyeyim 100 mislini siz deyin 200 mislini öptüler. Birkaç arı elimi soktuğunda elim hiç şişmez ama ellerim ayaklarım davul oldu. Domuz gribi aşısı niyetine dedim bende.

Bir sezonu böylece kapattık gibi yalnız bir varroa mücadelesi vede petek kontrolu yapmam lazım. Fazla petek kalmadı ama eksik petek olanlar olabilir, birde dalak falan uğraşmasınlar.

Herşey gönlünüzce olsun sevgili dostlar

Hiç yorum yok: