4 Şubat 2009 Çarşamba

4 ŞUBAT 2009


Bugün arılara gittim. Hava güzeldi yarısını kontrol ettim. Yarım litre ile bir litre arası şurup verdim. Genelde yavru durumu iyiydi. Resimde görüldüğü gibi bazı petekler sırlı ballı bazıları ise balsızdı.
Ortadaki peteklerin dörtte biri gibi kapalı yavruda vardı.
Günlük larvada vardı. Genel durum iyi ama bir koloni vardı biraz cılız gibi geldi bana. Ama şurubunu verdik. Haftaya tekrar kontroller yapılacak havanın durumuna göre besleme yapılacak. Buyıl kovanlarımız yetmeyebilir tabiiki bahara bağlı kovan tedariki yapmamız lazım. Beslemeye son sürat devam etmemiz lazım. Anlıycağanız daha çoooook çalışmamız çoooookkk.
herşey gönlünüzce olsun.

1 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

Kovan tedariki esnasında beni unutma abi.bir kaç tane bende alacam .arıların durumunun iyi olmasına sevindim,bu yıl çok daha iyi olacak inşallah.