30 Temmuz 2009 Perşembe

KARNİYOL

Kardeşim Ali TÜRK ün gönderdiği karniyolları güç bela kabul ettirmiştik ki, Her ikiside yumurta atmaya başlamışlardı. Biri zannediyorum yumurta atmayı kesti ve öldürüldü. Ben öyle düşünüyorum çünkü dışarıya atıldığı gün içinde 3-5 gün içinde atılmış larva yoktu. Öbür karniyolun attığı günlük larvalardan bir petek verdim ve memeler oluşmaya başladı.(Bilenlerden lojistik destek alarak) İnşallah kendi karniyol analarını üretecekler. Bayağı bir üzülmüştüm. Bahara çıkarabilsem üretebileceğimi düşünüyorum. Tabiiki bu tür işlemleri deneyim ve zamanla çözeceğiz umarım. Mermer biraz sağlam görünüyor ama mutlaka kıracağız. Zor bela babul ettirdiğimiz karniyol şu an yumurta atmaya devam ediyor. Bu yıl herşeyde biraz geç kaldık özel (ailevi) işlerimizden dolayı. Ama en kısa zamanda telafi edicez. MUTLAKA...

Sevgili arıcı kardeşlerime işlerinde başarılar herşey gönlünüzce olsun...

Hiç yorum yok: