15 Temmuz 2009 Çarşamba

SAYIN ALİ TÜRK E

Sayın adaşıma sonsuz teşekkürler ediyorum.

Karniyolları aldık teşekkür ederim. Tam 72 saatte çıktılar kafeslerden. İlk çıkan kraliçemiz sorunsuzca dolaşmaya başlayınca bayağı bir sevindik ama gel gör ki ikinci kraliçemiz beğenilmedi. Sanırım bölmelerimizin birinde coşkunlar fazlacaydı beni tam 36 saat uğraştırdılar. Neticede oldu sanırım. Bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek. Kafesten çıkarçıkmaz çullandılar üzerine tekrar kafese koydum. Ertesi gün tekrar açtım durum aynı. Tekrar kafese koydum. Bu arada ne yapabilirim diye kafa yormaya başladım. Bizim Seferde değişik bir kafes görmüştüm. Ondan esinlenerek yoğurt kasesinin kapağını aldım. Salı günü öğlen, üzerine havalandırma deliği yaptım, kenarlarına çivi koydum ve anayı 5-10 arıyla peteğin üzerine hapsettim. baktım ana rahat vede rahatsız edilmiyor. Salı akşamı kontrol ettim durum aynı. Bugün çarşamba sabahı baktım ana çıkmış dolaşıyor akşamda durum aynı. Olacak gibi görünüyor karakızlar bizlere bizler karakıza alıştık sanırım.

Adaşım herşey güzel hoşta taaa kütahyalara git birde kargo parası öde oldu mu ya!

Adaşım burası şaka tabiiki ama tekrar teşekkür eder başarılar dilerim. Sağımınız bereketli olsun

1 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Anaarı sıkıştırıldıgında , yeniden kafese alıp kovanı bir kaç metre başka yere al, içerdeki tarlacılar başka kovanlara yönelir anaarıda rahatlar. Bunları kabul ettir gerisi kolay. İlerde karniyol istersen bu kovanlardan bölecek ve sorun yaşamayacaksın kolay gelsin.

Anaarılar kabul edilene kadar kek verilse çok iyi olur bunu unutma. Zaten 1-2 çıta arı yarım kilo kek versen bir ayda tüketemez. İnşallah herkes için hayırlı olur.